Jostain syystä mulla ei ole mitään sanottavaa. Pitäisi olla. Kirjoitin keskiviikko- torstai yönä jotain 30 a5- kokoista sivua. Käsin siis, päiväkirjaa, tai "angstikirjaa", kuten sen kannessa lukee. Mistä sitten kirjoitin? Enpä mistään erityisestä. Kaikesta.

There's a club if you'd like to go
you could meet somebody who really loves you
so you go, and you stand on your own
and you leave on your own
and you go home, and you cry
and you want to die

Tuo pätkä on biisistä nimeltä "how soon is now". Olen tykännyt siitä aina, en vain tuosta kohdasta vaan muutenkin, mutta vasta nyt sain tietää sen nimen- youtube auttaa. (tämän merkinnän otsikko samasta biisistä.)

Haluan kuunnella synkkää musiikkia, en tiedä miksi, siihen voi upota paremmin kuin kevyeen pintaliitomusiikkiin...

Mä en keksi sanottavaa. Kai mä voisin selittää jotain tekopyhää siitä mitä sturmgeist89 teki keskiviikkona, mutta eiköhän siitä sanota jo aivan tarpeeksi tekopyhiä ajatuksia. Älkää käsittäkö väärin, en mä mitenkään väheksy sitä, onhan se kauheaa, mutta ei siitä sturmgeistiä saa syyttää. Minkä se sille mahtoi, että maailma on oikeasti paha? Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että se itsekin oli uhri... Mutta aivan sama. Ehkä lopetan teoriani tähän kun en kuitenkaan osaa ilmasta ajatuksiani oikein.